1 ideaal_dec14.indd

Publiciteit na een wereldprijs

Tijdens de Summerschool kwam al aan bod: wie meedoet aan ASN Bank Wereldprijs, kan rekenen op publiciteit. Bijzonder om dit te ervaren na het winnen van deze wereldprijs tijdens de Grande Finale op 13 oktober 2014.

- De Stentor kopt op 17 november in het regiokatern ‘Prijs voor duurzaam onderwijs’. En opeens weet ik wie er in de stad de Stentor leest, leuk om de felicitaties te ontvangen van buren, bij de bloemist of in de supermarkt.

- In Metro staat op 18 november 2014 een mooi artikel plus grote foto van de winnaars en de jury, met onderschrift ‘De ASN Bank Wereldprijs finalisten laten zien dat elk maatschappelijk probleem is op te lossen’.

- Ideaal Magazine wijdt in het decembernummer een prachtige spread met foto’s en verhaal aan de winnaars van de Wereldprijs. Sfeer proeven van de spannende Grande Finale kan via het filmpje in de online-versie van Ideaal

- Voor de bijlage van De Ondernemer werd ik geïnterviewd over mijn drive om bij te dragen aan structureel verduurzamen van het onderwijs. Het bleek een groot artikel te zijn geworden in de editie van maart 2015.

- Toen het NOS-journaal op zaterdag 26 april 2015 aandacht besteedde aan omgekeerd inzamelen bij ROVA in Zwolle vertelde ik als ‘betrokken burger’ graag hoe leuk dat is.

- IkStartSmart, het startersprogramma van de Kamer van Koophandel in Overijssel en Gelderland, publiceerde een portret van IKcircuLEER in de online nieuwsbrief.